Östersundstripp Söndag 27/7

Söndag morgon fick jag kliva upp halvt bakis för att åka till Östersund men det var en piece of cake eftersom jag älskar att resa och åka till östersund! Dessutom var det min enda semester så inte gjorde det något att jag mådde sisådär. Det gick över snabbt :) Börjar nu med första dagen så lägger jag upp resten imorgon!

Alla bilder jag lägger upp här under Östersundstrippen är tagna med min älskade telefon! Jag är så nöjd över mitt köp. Nokia N73 är great!


Vi stannade först i Klövsjö för att besöka mormors grav och fixa till blommorna. Min mormor hette Märta :)

Sen åkte vu uppåt och satte oss och fikade här. Utsikten är otrolig! Det är så vackert!




Vi åkte sen till min moster Birgitta och sov en natt. Hon bor i en by som heter Dödre utanför Östersund och på kvällen tog vovven Marko, kusin Marie och Birgitta ett kvällsdopp. Mamma, pappa och jag var för fega!


Marko simmade ut för att hämta pinnen. Marie står längt bort i hörnet

Härlig sommarkväll :)

Mamma och pappa tittar på Marko när han öpnnar munnen i vattnet för att dricka, ser jättelustigt ut :)

Marie tvättar håret


Lite Birgitta, Marie och mammsen

Marie

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: Hehe okej :D:D

2008-08-02 @ 00:34:35
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0