Östersundstripp 29/7

Nu ska jag lägga upp min sista dag från min Östersundtripp här på bloggen. I tisdag förra veckan gjorde mamma, pappa och jag en heldag på stan tills tåget gick från Östersund till Hudiksvall 15.26.
Vi fikade nere i badhusparken, så mysigt och gick vid vattnet där nere, så härligt väder! Träffade dessutom min kusin Stina, syster med Marie som har fått sitt andra barn, så Elin som hon ska heta var bara 6 dagar när vi såg henne, supersöt!En hellyckad dag och det var tråkigt att sätta sig på tåget för att pka hem och jobba på onsdagen...


En dagens outfit tänkte jag bjuda er på: volangkjol-Indiska, linne-American apparel, skärp- second hand

Nere i badhusparken där fiket var- Thörners, bästa fiket! De har det stora fiket på storgatan tror jag

Tomatbröd med fetaost, sallad och stekta grönsaker, apelsinjuice och en chokladboll som mamma och jag delade på

Det är så fint och mysigt i badhusparken

En mjukglass kunde pappa och jag inte motstå

Här håller de på att bygga upp badhusscenen inför yran

Pappa och mamma går mot vattnet

Fröson på andra sidan

Vackert

Stråken som byggs upp under yranveckan

Pappa och mamma. pappa fotograferar tydligen mig här haha


Jag och pappsen <3

Mammsen och jag <3

Jag med frösön i ryggen

Östersundsborna visar stolt upp att de är från jämtland med att måla tågräls och gångöverställen med den jämtlänska flaggans färger


Här bygger de upp den största scenen på stortorget

Mysiga stan! Här är prästgatan tror jag

Utanför centralen


Östersund C

Jag blev väldigt förvånad, det var jättemånga som skulle åka med tåget söderut

På tåget gick jag till biston och köpte med mig en latte, supergod! Var vl hemmavif 19-tiden trots att tåget fick backa för att det hade kommit in på fel spår





Kommentarer
Postat av: PinnaColada

mmm mjukglass=)

2008-08-04 @ 14:06:34
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0