Östersundstripp 28/7

Här kommer några bilder från i måndags när jag, mammsen, pappsen moster och hunden Marko gick 4 km till en sjö och dit kom Robin med fika. Det var jättevarmt men helt underbart och fint väder! Sedan åkte vi och badade med Marie och sist men inte minst åkte vi in till Östersund.



Hästarna. Det är Markus längst till höger, fick inte med hela honom men det är mina kusiners häst, de övriga tre sköter marie över sommaren. Är riktigt avundsjuk :)

Här traskar vi på

Marko hoppade i plurret på en gång när vi kom fram och drack vatten på sitt lustiga vis också


Marko med pinnen


Efter att Marko badat gick han hit och se rullade han sig bland kottar, barr och lava, ni kan tänka er hur fin han blev sen va? :)

Jävligt ful bild på mig men jag bjuder på den- endast för att här tog jag mitt första dopp för i år! 22 grader varmt i vattnet!

Moster Birgitta och Kusin Marie innan vi åkte till Östersund

Marie

Inne i stan vid stortorget där stora scenen är på yran

Hemsk bild på mig igen men äh, jag bjuder på den med

Dessa söta bodys hittade vi på Åhléns som vi köpte till älsklingarna Ebba och Klara! Detta är det sista vi gjorde i måndags i stan, sen åkte vi till mammas tvillingsyster Märit och hennes kille och åt mat och hade det trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0