Onsdag 13 augusti

God morgon!
Sov till 10.30 i dag, riktigt skönt. Är så trött och slut i kroppen så det behövdes. Har ätit en god frukost nu och just nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Det spöregnar ute så ut vill jag då inte gå, jag som hade tänkt cykla ner på stan, får hoppas att det klarnar upp till eftermiddagen i alla fall. Får ta mig en tur till smhi.se och titta hur det ska se ut i Hudiksvall idag.

Jag ska väl ringa Charlotte i dag också tänkte jag, så vi kan bestämma någon dag nästa vecka då jag kan åka ner till Stockholm och hämta nycklarna till lägenheten och mäta fönster och så, så jag vet måtten till gardinerna. Jag borde väl också börja rensa min garderob och kanske sälja ett och annat plagg på tradera, men jag känner mig så lat, ha rinte lust för att göra någonting just nu :P

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0