Nöjd

Åh, har inte gjort mycket sen jag kom hem från Mia. Suttit framför datorn mest, men sen ringde Maja och frågade om en promenad och det tackade jag inte nej till så efter att vi båda ätit tig vi en längre promenad, riktigt skönt, och jesus vad kvavt det är ute, sjukt varmt! Nästan äckligt måste jag säga, luften står som stilla.
Sen blev jag dödstrött, jäkla förkylning eller vad det är så nu blir det strax sängen så jag sover bort skiten jag har.

Imorgon ska jag ringa Charlotte och bestämma någon tid inför fredag då jag ska till Stockhom och tadam!!!- hämta mina nycklar till lägenheten :D Bara jag är frisk men det måste jag bara vara. Så det så.

Vad har ni gjort i dag?
Jag känner mig nöjd med mitt hår, måste säga det, gud vilken skillnad, känner knappt igen mig i spegeln, hihi.

Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

aha det kunde jag inte tro! Då ska jag helt klart köpa det istället nästa gång jag blir förkyld

2008-08-20 @ 11:18:05
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: josse

jasså jaha okejokej! härligt de låter du :)

2008-08-20 @ 12:01:48
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0