Mystiskt videosamtal som visade sig vara broder daniel

Åh jag har glömt berätta en grej idag! När mamma och jag var på accent och kikade på väskor så ringde min telefon. Men det tog ett tag innan jag förstod att det var min för helt plötsligt hade jag nokias originalsignal. Jag tar upp telefonen och så står det ett nummer och videoamtal, därav förklaringen till den andra signalen. Jag blir misstänksam och undrar vem i h**** ringer mig med videosamtal liksom. Tveksamt trycker jag på svaraknappen och vem är det på bild?! - Jo min broder :D  Ledsen om ni trodde det var någon helt okänd :) Men gud så glad jag blev, han ville prova hur det fungerade och det fungerade jättebra, så kul att kunna prata med varandra och se varandra! Mammsen och jag fick se våra älsklingar Ebba och Klara också, men de var nog förbryllade över vad det var för makapär som Daniel sträckte mot deras ansikten.

Dock var det tyst i butiken och där står jag och mamma och i princip skriker med Daniel, de övriga som var där trodde säkert vi var tokiga, men who cares? :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

ja annars kan man ju alltid backa ;) vad gör du?

2008-08-28 @ 23:09:26
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna

samma här.. har lite mer inlägg kvar, sen skall jag läsa och sova ;) allt väl trots morrondagens stress?

2008-08-28 @ 23:30:11
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0