Monsterlådor

Så har jag ätit frukost. Det här med att kliva upp tidigare i dag, ja det blev inget med det. Jag vaknade 10.15, men skönt det med, jag behöver sova. Jag ska försöka röra mig mig lite snart, få tummer ur så att säga och börja packa, jag har massvis kvar som ska med i släpvagnen imorgon, hur ska jag hinna?! Men jag får skylla mig själv eftesom jag latat mig litegrann.
När mamma slutar 13.30 i dag från dagsiet ska vi cykla ner på stan och kika på gardiner och annat smått och gott, mys :D
Men för att jag ska kunna leta sådant med gott samvetet måste jag ta tag i att rensa de tre stora monsterlådorna- jag menar det, dom är gigantiska!!!!

Vad ska ni göra i dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0