Medelhavskällaren

Jisses vad mätt jag är! Jag och Maria valde Medelhavskällaren och oh my god vilken underbar mat de har där! Vi åt Vitlökskyckling med klyftpotatis och som efterrätt friterad camembert med hjortronsylt- jättenyttigt!
Lägger upp bilder på det imorgon, då ska jag ta mig tid till bloggen igen, det har varit sådana hektiska veckor den senaste tiden.

Imorgon åker Maria till Uppsala igen, tråkigt! Men i höst bor vi nära varandra, 40 minuters tågresa mellan Stockholm-Uppsala, nice! Vi ses ju om drygt en vecka redan då jag ska få mina nycklar till lägenheten :D

Hoppas ni haft en bra kväll, vad har ni pysslat med?

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

gott :)



sv: haha gö det :)

2008-08-10 @ 22:49:54
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0