Lördag förmiddag

Idag sov jag till 10.30, önskar att jag sov ännu längre faktiskt. Behöver all sömn jag kan få efter denna hemska arbetsvecka.
I dag skiner solen i alla fall vilket gör allt så mycket enklare, men det är mycket moln på himlen så jag antar att solen snart kommer att försvinna. Vore typiskt.
Nu vill jag ha varmare väder igen, en sista gång för det här året! Det räcker med att hösten står vid dörren, den behöver ju inte komma tidigare, än så länge är hösten inte välkommen! Dock så är höstkläderna välkomna! Eftersom jag knappt har några varmare kläder så får de mer än gärna komma så jag hinner bunkra upp! Jag funderar på att köpa MC boots i dag, dock inte Harley Davidsonskorna. de andra är 500 kr billigare också, och dessutom lättare. Vi får se :)

Nu ska jag sminka mig så jag är klar. Ska möta Therese 12.30 för en fika på Jambo och en titt på stan. Ska även möta LInn för en runda på systemet.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0