Konstigt väder

Hemma igen men solen försvann och det blev riktigt mulet, trodde det skulle börja regna men nu blev det ljusare igen, väldigt konstigt väder och det är väldigt kvavt ute, riktigt varmt, nästan äckligt när inte solen är framme liksom.

Gick bra på mitt lilla "möte", nu kan jag släppa det där, PUH! En stor stor lättnad!
Ska träffa Linn senare i dag, blir en fika med massor av prat, mysigt och bra. Just nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Borde rensa garderoben och sälja saker på tradera men jag orkar inte just nu.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sV: oooohja! så sjutk jobbigt!



haah jasså, något som gick snett eller? :/

2008-08-14 @ 13:09:38
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0