Jeanstights...

Hemma på en kort rast, nu har jag endast 18 timmar kvar att jobba. Det vill säga ett kvällspass ikväll plus förmiddagspass och kvällspass imorgon! Sen är jag ledig i tre hela dagar, WOW!

När jag var i Stockholm över dagen i tisdags så hann jag med lite shopping förutom att äntligen hittat boende :D
Jag köpte ett par tights, jag är en tightsälskare alltså. Dessa var lite special. Först visste jag inte om de var snygga eller fula men jag bestämde mig för att de var fina och nu när jag provat dem, har inte haft tid till det innan, så älskar jag dom! De ser ut som jeans, fast det är tights, dock inga fickor på dem, riktigt läckra :)

Jag var också inne på Weekday på drottninggatan med Disa och Sara och där hittade jag ett snyggt linne på vintageavdelningen i riktig 80-talsanda!

Här får ni se mina shoppingfynd...



Linne 200 kr och tights 179 kr.


Visst är de lik ett par "riktiga" jeans? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojdå..jag som ska på intervju för de imorn :P



Va trevligt :) Vart är de du bor nu?

2008-08-07 @ 15:10:46
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0