Jag lovar att bättra mig!

Jag är väldigt stolt! Jag har faktiskt aldrig gjort en tårta förut, kan kanske komma som en chock för alla för det är säkert bara jag i hela världen som inte gjort någon...nej men det är första gången jag gör en egen tårta och idag var det dags. Kristina, brukaren jag jobbar med fyller år i dag och vad passar inte bättre än en jordgubbstårta!
Den blev väldigt uppskattad och jag lyckades med den, tjoho! Jag är väldigt stolt hihi,

Nu är jag tröttare än trött, hela dagen har varit så seg, 12 timmar har känts som 20! Imorgon fortsätter det också så det är bara att hoppa i säng nu :( Imorgon lovar jag att jag ska publicera bilder från Stockholm och jag måste komma igång med dagens musik från the 80's och dagens klipp med vänner, det är fy skäms på mig för den dåliga uppdateringen!

Hoppas ni raringar är med mig trots att jag inte hinner uppdatera så mycket nu, men 24 timmar kvar av monsterpassen, det vill säga torsdag och fredag, sen lovar jag att det blir uppdateringar!

Puss och god natt. sov så gott, dröm sött!


Visst ser min tårta god ut som jag gjorde? :) Ge mig beröm nu ;)


Min söta man som är lite trött :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Den såg VÄLDIGT god ut :D Mycket bra jobbat! ;)



Jaha,ojdå..jobbar som personlig assistent?



2008-08-07 @ 10:11:56
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0