Impregnera MC-Boots

Innan jag gjorde stan med mamma och såg Elvis tog jag mig själv i kragen och impregnerade, äntligen!, mina MC-boots. Är superrädd om dom eftersom jag älskar dom och de var ju inte heller sådär jättebilliga. I och för sig är jag rädd om alla skor, oavsett pris men jag är aningens mer rädd om MC-bootsen och anledningen till det är att jag letat efter sådana i evigheter! Det är sant!

I alla fall här ser ni resultatet, är ju ingen skillnad egentligen men jag var ju tvungen att fotografera dom när jag hade telefonen i närheten :)

I och med detta inlägg blir det natti natt för mig. Måste kliva upp i en bra tid imorgon för att hinna fixa det sista inför flytten. Och så vill jag hinna ta det lugnt också. God natt på er allihopa, sov så gott, dröm sött! KRAM!


Nu ser det ut som om jag har storlek 43 på skorna men det är faktiskt 38 på dom :P

Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

hihi ja jag tyckte de va lite söta :) Tänkte köpa tröjan till men sen kändes det förmycekt med den också fast nu börjar jag ångra mig :/ :p

2008-08-28 @ 00:04:02
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Jonna

ser goa ut :) Godmorgon =)

2008-08-28 @ 06:40:19
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0