IKEA-shoppingen till mitt egna boende

Nu ska ni få se vad jag köpt i dag! Jag är så nöjd och jag kan knappt vänta till att få sätta upp allt och för att köpa resten, de stora sakerna :)


*Lila vattenkanna
*Svart läderpärm- flera olika fack för pennor, kvitton och räkningar som jag ska ha den till
*Örngott och påslakan
*Dörrmatta
* Hjärtformade iskuber

* Toalettrullehållare
* Hängare, man hänger den på dörren, perfekt uppfinning
* Handdukshållare

* Rullvagn
* Klocka
* Lampa, min vackra fönsterlampa!
* Korg- jag ska ha den på min hatthylla där sjalar och skinnhandskar ska ligga i till exempel
*  I korgen inslaget ligger två latteglas och en lila skål

Min nya favoritlampa! Den är inplastad fortfarande så därför ser den lite knasig ut. Men det är frostat glas med grenar som mönster.

Detta köptes såklart inte på IKEA men lägger ut bilden här ändå. Jag köpte två ögonskuggor på FACE. En grön och en guldig/ljus, perfekt att mixa med andra eller bara ha som en liten uppfräschning till mascara, naturlig sminkning.

Kommentarer
Postat av: belinda

Jag tycker verkligen nte du behöver färga om det, du passar verkligen i det du har :)



Va roligt med nya grejer ^^

2008-08-15 @ 21:51:55
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: Anonym

massa roliga saker du köpt:) lampan va asball!

2008-08-15 @ 22:26:20
Postat av: Anonym

var från miiiiig.

2008-08-15 @ 22:26:30
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: josse

jahajaha okej! :) vad himmla najs du. ser shoppingen, riktigt finfint. ha en bra kväll.

2008-08-16 @ 23:44:31
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0