I got the keys!

Nu har jag åkt hem till Hudiksvall. Med mig har jag tre nycklar som är MINA. Det känns så bra, och jag bar ju en hel del grejer igår som jag lämnat kvar, ännu härligare. Kändes rätt bra när jag lade på dörrmattan och badrumsmattan hehe. Till veckan åker jag ner igen, men denna gång med mamma och pappa och då blir det en tur till IKEA och då köper vi säng och allt annat som är kvar- större sakerna. Gud så jag längtar! Jag flyttar alltså in till veckan, woho!

Nu är jag så trött så trött! Var ju tänkt att jag skulle vara i Stockholm i helgen men jobbet ringde ju mig i onsdags som jag berättat förut och jag vill ju ta till vara på de jobb jag får innan jag börjar skolan den 22 september. Som nu i helgen tjänar jag ihop till tre månader med mat- minst eller till ett SL-kort i 3 månader, gooooooooood!

Jag berättar allt imorgon för nu är det dags för sängen trots att det är en fredagkväll och klockan är 22.22 men Märta behöver sova, och förkylningen vill inte ge med sig, den sitter i halsen och min röst är inte vad den brukar vara.

Mina egna nycklar- nu fattas bara nyckelknippan som jag glömde köpa. Får ta det imorgon innan jobbet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0