Hemma från Sthlm- boende i Solna

I dag har jag varit i Stockholm! Åkte 7.00 imorse och kom fram 9.30 och åkte 18.30 ikväll och kom hem 21.00. Vet ni vad, jag har nu äntligen hittat ett boende! Jag och Marcus åkte till Solna på förmiddagen idag och kikade på en lägenhet kan man kalla det i Solna. Den känded jättebra och hon som hyr ut är väldigt trevlig! Om två veckor får jag nyklarna och sen är det mitt, nu ska säng och massor av annat köpas, kommer bli toppen! Jag är så lycklig nu, men tyvärr måste jag jobba 36 timmar nu igen, suck och puh. Jag som är sååååå trött! Men att jag nu har boende i Stockholm underlättar såklart.

Åh vad glad jag är!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag sova, annars orkar jag inte kliva upp imorogn vilket jag tvivlar på ändå.
Jag ska lägga upp bilder sen :)
Jag har varit med underbara Marcus,  Disa, Ida och Sara idag, toppendag med andra ord. Nu kan Marcus och jag äntligen träffas som vi vill <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Inte 36 timmar på rad väl? :O

2008-08-06 @ 15:27:36
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0