Hej och hå!

Hemma på rast i detta trååååkiga väder! Usch alltså, förstår inte! Igår var det så himla fint, 27 grader i skuggan och idag är det mulet- grått och trist. Endast 18 grader också fast känns faktiskt varmare.
Nu måste jag ladda mobilen med pengar, har 60 öre på den, det räcker inte så långt precis. Ska börja 15.30 i dag för att sluta 21.30 ikväll eftersom jag jobbar hela helgen :( Ska hinna med minst 8 minuters solning i ståsolariumet innan bara, nu när solen försvunnit. Inte hinner jag laga någon mat heller så måste in och köpa nåt på Ica innan jag cyklar iväg igen. Imorgon ska jag göra ugnsstekt faluorv på rasten i alla fall, men hur jag ska hinna det vet jag inte!

Vad gör ni idag och hur är vädret hos er?
Bilder från Östersund kommer upp ikväll när jag har slutat!

Jag önskar vädret vore såhär!

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: ååh e bilderna tagna med mobil? :O

oj, den mobilen måste jag kolla in :D TACK FÖR TIPSET :D

2008-08-01 @ 18:47:53
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0