God morgon

God morgon! I dag var det nästan omöjligt att kliva upp när klockan ringde 7.20. Jag börjar 8.30 i dag så jag får lite längre sovmorgon men det märktes såklart inte. Hua, och jag får bara en sovmorgon och det är imorgon. På tisdag måste jag upp för att åka till Stockholm över dagen och sen börjar 36 timmars jobb på onsdag igen, suck. Vet inte hur jag ska orka!

Regnar gör det ute också så nu blir jag blöt när jag ska till jobbet, isch! Vad är detta för väder, vart tog det fina vädret vägen?
Nu ska jag äta fukost, müsli med torkad frukt, bär och så solroskärnor. Mumsigt!

Hoppas ni får en bra dag, jag ska försöka hinna med att uppdatera på rasten. Tänkte gå till Brunos direkt på rasten och sola, känner att jag behöver värme och färg nu i det här urtrista vädret!

Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

vilka snygga färger du har i håret !:D

2008-08-03 @ 13:17:19
URL: http://amaannddaa.blogg.se/
Postat av: BLONDINA

asv: hehe okej, tack för tipset :)

2008-08-03 @ 15:32:09
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0