God morgon

Vaknade 10 av att telefonen ringde. Såklart ringde en från jobbet och fårgade om jag kunnde jobba lördag kväll och söndag förmiddag. Först sa jag nej, men sen fick jag ändå ta det då det inte fanns någon annan men nu åker jag till Stockholm imorgon istället! Kunde inte säga nej när hon ville var ledig och jag får tjänar ju så bra på helgerna och kunde inte låta bli att räkna på att det blir typ 3 månaders mat i Stockholm eller ett SL-kort och så vidare, ja ni förstår nog, jag måste ta det.

Men det känns supertråkigt, ville vara i Stockholm i helgen och kika på grejer och få in det i lägenheten, hinner det nu med, men det blir kortare tid tyvärr. Men till veckan, om 1 vecka ska jag ner med mammsen och pappsen och köpa det sista :D Så SKA jag stanna! Vill ju fixa i mitt alldeles egna hem!

Nu sitter jag och kikar på tågbiljetter, måste betsälla nu så jag får en billig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0