Gääsp, god natt, dröm sött.

Nej nu är jag trött. Gick och lade mig sent igår och klev upp tidigt imorse för att jobba så nu ska jag lägga mig för natten. Har alldeles för mycket tankar just nu bara, längtar så otroligt mycket till Stockholm nu, att få ställa in alla grejer, så underbart. Sen har jag fått så konstiga känslor, jag vill bara att de ska försvinna och att allt ska kännas bra igen, men som Disa säger- avvakta. Så det ska jag göra, tack angel, du är bäst! <3

Som sagt, nu ska jag sova, det behöver jag. Hoppas att ni haft en toppenhelg och en bra söndag och att ni får en bra start på den nya veckan!

Gäääääsp, god natt på er! Sov så gott och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar:

Jag går i Båstad. Det är ett internat så jag bor där i veckorna och kommer hem på helgerna :)

2008-08-25 @ 08:28:22
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

aaha oj då ;$

Du borde ha en bild med båda så man får se hur lika de är iaf ;)

2008-08-25 @ 10:19:30
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0