Fika, träning och IKEA

En hektiskt dag igen, jag kan verkligen inte ta det lugnt längre, något jag måste träna på tror jag?!
Träffade Linn och Maja och det var mycket trevligt, god fika på jambo med mycket skratt och galenskap, så som vi alltid är. Kommer upp bilder på det senare också. Sen hann jag bara hem, äta och sen byta om till träningskläder. 18.00 - 19.15 var det träning som gällde, styrka/medel 75 min som ni kan räkna ut. Nu har jag duschat och sen suttit inne på IKEAS hemsida och letat grejer som jag ska handla. Imorgon ska nämligen jag och Therese till Sundsvall och införskaffa oss olika saker, jag till mitt badrum! Har hittat hur mycket som helst! Såklart kommer jag köpa annat till rummet och så också, men det största tar jag när jag åker med mamma och pappa till IKEA i Stockholm så som säng, bord och nattduksbord till exempel.

För övrigt ringde min älskade bror idag, han är så underbar och helt enkelt den bästa <3 Känns så bra att vi numera ska bo i samma stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0