Ett nytt hål

Hejsan! Hemma på en kort kort rast då jag var på stan i nästan en timma efter jobbet först. Träffade Therese en snabbis, hon hade färgat håret guldblont, jättefint!
Jag gick sedan upp till en guldssmedaffär, kommer inte ihåg namnet på den nu hihi och så tog jag ett till hål i örat. Nu har jag 5 st i mitt vänstra öra men två st ska jag nog ta ut för de sitter så högt upp att de då och då blir ömma, så jobbigt. Bild kommer upp senare, jag är så trött nu så jag ligger här i soffan, det känns konstigt i min hals med så är rädd att en förkylning är påväg- FÅR INTE!

Just det, glömde fotografera en sak igår från IKEAshoppingen.  Jag köpte en stång som man sätter upp på väggen med krokar till där jag ska hänga alla mina halsband :) Både praktiskt och snyggt, som en prydnad, på en gång!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle också vilja ha en sån till mina halsband, snyggt & smart!

2008-08-16 @ 16:54:51
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0