Elvis is in the building!

Ja nu var jag hemma igen. Jag åkte ner på stan för att titta på gardiner med mamma vid 17.30 tiden. Jag har hört att dollar stores, just det, ni läste rätt, att de har fina panellängder för endast 50 kr!!! Jag kan säga att det stämmer, att de har vissa gardiner som är fina och jag hittade dom perfekta! Jag blev överlycklig, ända tills jag upptäckte att de var slut, snyft! De var så fina, mörka med lila blad, mörkt lila. De vore verkligen perfect i min lya, men icke icke, sådan tur har jag inte så imorgon fortsätter letandet efter gardiner, då MÅSTE vi hitta några eftersom vi åker ner till Stockholm på fredag.

I alla fall så hittade vi lite av det jag sökte. En rullgardin, dock är den 1.20 och mitt fönster 1.10 men det gör inget kanske?! Anyway, vi hittade även en söt strykbräda, smal men inte allt för smal. Ska fotografera den imorgon :) För vet ni vad pappa kom hem med i dag?! Jo ett strykjärn till mig, visst är han snäll :D

Sen efter den lilla shoppingen for jag till jobbet för att hämta min biljett till teatern som vi var på ikväll, så jag hann alltså inte uppdatera er innan. Kom hem vid 22.30 ikväll. Elvisföreställningen är super! Och det var mycket trevligt att se den med mina arbetskamrater, de är så gulliga, kommer sakna dom!

Nu ha rjag uppdaterat er kort om min kväll, skriver inte mer, blir för långt då men ni vet vad jag pysslat med och jag har haft det supertrevligt :)
Hoppas ni haft en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0