Ebba och Klara- enäggstvilingarna <3

Mina sötnosar Ebba och Klara växer ju litegrann för varje dag som går och nu är de ju stora flickor på 6 månader. Men det är ju extremt svårt att se skillnad på dem, till och med för min bror och hans tjej. Jag tänkte nu lägga upp ett par bilder på de två sötnosana, faster underbaringar!


Två månader gamla Ebba och Klara på namnfesten

Nästan tre månader

Nästan tre månader

Här blir de precis 5 månader


Klara och Ebba <3

6 månader, nästan 7

Denna bild är från en film så jag har print screentat, däför dålig kvalitet.
<3

Kommentarer
Postat av: josse

assÅ? det är de ?fyy då haha. :-)

2008-08-25 @ 13:00:05
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0