Det tar på krafterna

Gud alltså, inte visste jag att lilla jag skulle behöva packa så jäkla mycket, och då är inte allt klart än, det är helt sjukt! Jag kan säga att vi burit ut massor till släpvagnen så som pallar, byrå, stolar, köksgrejer och annat. Det syns att jag håller på att flytta va? :)

Detta är en del av allt som ligger här inne, i vardagsrummet, resten ligger uppe i min broders rum, det ser ut som ett bombnedslag därinne, ni vil inte se, eller? :P
Just nu sitter mammsen och syr upp mina gardiner, tror att det kommer bli fantastic!




Detta är som sagt en bråkdel av allt som jag har utspritt. Jag har proppat ner massor i kassarna.

Såhär ser panellängden ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0