Det är viktigt med Accessoarer

Jag träffade Linn för en fika mitt på dagen i dag, trevligt som alltid. Vi satt nog på Jambo i över 2 timmar, sen kikade vi lite på stan, jag letade efter en nyckelknippa men hittade ingen så jag köpte den jag såg på H&M i lördags. Ni får se sen, den får duga för tillfället. Ska leta på lagerhaus när jag kommer ner till Stockholm nu i veckan. Sen hittade jag såklart accessoarer i form av halsband som jag vill ha- ett på H&M och ett på Ur & penn och jag tror jag måste köpa båda ;) Riktigt trevligt som sagt!

Hemma igen vid 16.45 någon gång började jag skura två pallar och en liten byrå som pappa tagit ner från vinden, skitiga som tusan och jag är inte färdig med dom än, har skurat dem i 1 timme och 15 minuter, jag ska ha dom skinande rena! Nu ska jag gå ut igen och fortsätta mitt erbete, jag fotograferar dom när jag är klar så får ni se :)

Vi hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0