Break

Nu har jag rast! En intensiv förmiddag kan jag lugnt säga att det varit. Kristina fyller år idag så jag har gjort en jordgubbstårta!!! - den blev till och med god. Ni får se bild sen! Jag gör allt för att inte somna och hamna i koma just nu, huvudvärk har jag också, förstår faktiskt inte hur jag ska orka med alla dessa timmar jag har kvar innan helgen! Behöver trösta mig med lite shopping eller något!

MEN en sak, en stor sak som är underbar är ju att jag får tillgång till min lägenhet om två veckor! Tänk, om två veckor har jag nycklarna till mitt alldeles egna boende i Solna!!! LOVELY!

Nu ska jag göra mig iordning för att åka, ska stanna på brunos också och sola- behövs!

En liten tjuvtitt på mitt rum, var svårt att fotografera det men Marcus tog den här bilden så det blev en högre bild, lite uppifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0