72 timmar totalt

Nu är det gjort! 36 arbetstimmar på tre dagar och 72 arbetstimmar på en vecka totalt! Jag är helt slut och ska lägga mig nu. Har inte hunnit uppdatera något på rasten heller. Solade på brunos och sen åkte jag hem så pappsen fick bilen och så skjutsade han mig tillbaka ner på stan där jag träffade Linn. Vi satte och på Jambo och pratade om allt möjligt- precis som förr med andra ord. Bra tjej helt enkelt!

Gick tillbaka till jobbet sen och gjorde mitt sista pass, nu har jag ledig i hela 3 dagar!! Ska bli så skönt och nu var det så längesedan jag var ledig så jag knappt vet hur det känns...nästan så!

Vet ni vad jag kom på, igår blev mina älsklingar Ebba och Klara 6 månader! Mina stortjejer, växer så snabbt, gud vad jag älskar dom :)

Imorgon ska jag komma igång med ett regelbundet uppdaterande, så håll utkik :)
Hoppas ni haft en bra fredag raringar!

Klara och Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0