Vart sjuttsingen är mina glasögon?

En riktig TV-kväll för min del.
Från "Så ska det låta" till Magnus Ugglas "Vart fan är mitt band" och sist men inte minst till "Berg flyttar in."
Måste säga att Magnus Uggla är väldigt underhållande, skrattade konstant under de 30 minuter serien höll på! Skrattade extra då de ringde från SVT till honom och sa att hans program inte kan heta "vart fan är mitt band", man kan inte ha några svärord, utan de tyckte hellre det skulle heta "vart sjuttsingen är mitt band" eller vart fasiken är mitt band", hoho! Måste definitivt se nästa avsnitt om en vecka.

Sen har jag bara sett nyheterna, yes, Märta har tittat på nyheterna. Måste ju hänga med lite. Dock bytte jag kanal när vädret kom, vågar inte höra vad det blir för väder till veckan då jag är i fjällen! Vill hellre vakna varje morgon och upptäcka det, dessutom blir jag så sur och hemsk om jag vet att det kommer att bli dåligt väder- för allas skull, jag väntar och ser. Jag håller mina tummar stenhårt för att det ska bli sol, jag vill bli brun!

En sak till, vart sjuttsingen är mina glasögon?! Hittar dem inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0