Varmast i helgen

Godmorgon!
Der blev inte någon lång sovmorgon för mig. Blev väckt av telefonen 9.45 och då är det kört för mig att somna om. Det är ju så himla ljust i rummet! Men känner mig mycket piggare redan nu!

Jag kom på att jag inte har bokat någon bussbiljett ner till Stockholm, måste göra det i dag! Imorgon jobbar jag hela dagen och kommer knapapst ha i tankarna att jag ska fixa en biljett.

Nu är man så van vid det hör underbara vädret att man inte förväntar sig något annat när man vaknar än en stor sol och ett antal plusgrader på termometern! Läste nu på afftonbladet att det kommer att bli ännu varamare i helgen, uppemot 20 grader! Lördagen kommer vara bättre i Norrland och söndagen bättre söderut! Låter helt underbart :D

Nu ska  jag gå och göra mig lite frukost.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0