Vågar jag?

Vågar jag bege mig ut i snöslaket? Känns som om jag hellre sitter här inne resten av dagen och försöker lära mig Windows Vista på min nya bärbara dator. Just nu sitter jag vid vår stora staionära dator, men vill inget hellre än att pappa ska komma hem nu så att han kan fixa trådlöst, då kan jag sitta vid min alldeles egna dator :) Dock har jag timmar framför mig när jag ska lägga över massvs med musik och bilder. Har ju hur mycket som helst på storadatorn som jag måste ha på min bärbara. Puh, kommer bli jobbigt.

Nej nu måste jag väl sminka mig och klä mig varmt. Ska ner till stan och prata med banken och sen fika med Linda.
Inväntar mamma först bara, hon slutar 13.30. För övrigt är det nu bara 13 dagar kvar tills jag tatuerar mig, shit shit shit! nervöst! Sen är det bara 5 dagar kvar, inklusive denna onsdag tills jag åker till fjällen, mys! Fast just nu känns det som om jag är där med tanke på den här snön.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Blondinberit

ta en taxi vettja

2008-04-09 @ 13:33:03
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 13:33:56
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Fan vad kul :) Vad ska du tattuera?

2008-04-09 @ 13:42:40
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0