Vad jag behöver är en sovmorgon

Tjo!
Hemma från jobbet igen. Riktigt skönt, höll på att somna i Kristinas fotölj efter nio. Som tur var knuffade Kristina på mig hihi :) Jag tycker om mitt jobb. Är mycket givande att jobba med någon som uppskattar det så mycket som Kristina. Det märks att hon tycker om mig och det är befogat. Kommer kännas tomt i augusti när jag slutar . Känns som om jag kommer att fälla en och en annan tår. Dock ska jag inte sticka under stol med att jag ibland även blir less på det, men vi alla har väl våra dagar då allt mer eller mindre känns blä.

Har inte gjort sådär jättemycket på jobbet, spelat lite kort med Kristina, lagat mat och sen kastat lite tärningar med henne, väldigt lättsamt och trevligt :)

Imorgon är jag ledig i alla fall, behövs! Jag är helt slut! Trots att jag inte gjort så mycket, men gårdagens resa till Sundsvall sög musten ur mig uppenbarligen. Så imorgon blir det en rejäl sovmorgon för sen kommer jag inte att få en sovmorgon förräns på söndag. På fredag jobbar jag 8-22 med 2 timmars rast mellan kl 14 och 16. Sen ska jag upp tidigt för att hinna med bussen till Stockholm på lördag- intervju intervju!
Intervjun däremot förtränger jag, skulle jag sitta och tänka på den då och då skulle jag bli knäpp av all nervositet! Det är ju nu det gäller- frisörskola! Alltså förtränger jag det till lördag morgon i stället.

Nu tror jag att jag ska lägga mig, har så ont i nacken och armen, Hade inte min arm i den skönaste ställning som finns igår när jag blev tatuerad.

Ja just det, jag skulle berätta vad jag tyckte om Mötley Crües nya låt Saints of Los Angeles. Versen i låten är väldigt lik versen till Dr.Feelgood sen kan jag inte påstå att refrängen var särskilt bra, inget som fastnade eller som man gillade på en gång tyvärr. Men jag ger inte upp, ska lyssna på den några fler gånger innan jag bestämmer mig helt för vad jag tycker. Det är ju ändå Mötley jag pratar om. Snart ett år sedan jag, Maria och Ida såg dom...tiden går alldeles för fort. Vill tillbaka, underbar kväll när vi såg mitt favoritband sedan många många år tillbaka!

Har bara en sak till att säga. Jag älskar min familj, mamma, pappa och Daniel- Jag älskar er!

Sov så gott och dröm sött allihopa!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0