Utryckning!

Mobilen ringde 07.30, jobbet såklart. Måste rycka in och jobba i dag. Jag var helt dagvild och tänkte att det var fredag när de frågade så jag sa ja till hela dagen. Alltså 8.30-14.30 16-22. Det jag inte förstod då var att det är lördag i dag och imorgon åker vi till fjällen och jag har inte packat nåt!!! Men jag får göra en snabbpackning på rasten. Jag ska även jobba imorgon förmiddag 8-14, mamma har blivit förkyld så det är ingen idé att åka tidigt så då passar jag på att tjäna några slantar till. Grämer mig lite att jag missar kvällspasset imorgon, det är så mycket pengar för en hel helg! Det är så typiskt att de ringer om jobb när jag ska åka bort. Hoppas verkligen att de inte ringer någonting nu när jag är där uppe, då kommer jag att tänka på det hela tiden, vill absolut inte missa några jobb!

Nu ska jag skynda mig äta upp min frukost, ta mitt penicillin och ringa hemtjänsten så jag kan komma in till Kristina. Hur ska jag hinna allt på 20 min?!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0