The truth

Så var denna arbetsdag över. Jobbat 12 timmar och blivit rikare, det är härligt :)
Ska jobba 8-14 imorgon med, sen åker jag till fjällen! Kommer antagligen inte bli något bloggande för min del på några dagar, får se om jag når något Internet med denna bärbara. Jag hoppas, håller tummarna för det :)

Nej nu ska jag lägga mig och försöka somna, ska upp tidigt imorgon, puh! Men då är det bara 6 timmar jobb. Hoppas bara det löser sig med någon till kvällen. De får ringa imorgon förmiddag så jag vet, annars känns det olustigt att lämna Kristina. Hade så gärna jobbat men som sagt, jag ska ju till fjällen! Hoppas verkligen det blir bra väder där, annars kommer jag vara smågrinig just för att jag inte får någon färg :P Jag åker mycket till fjällen för att bli brun, det måste jag erkänna, men även för avkopplingen-såklart!

Sov så gott allihopa, så får vi väl se när jag bloggar igen. Om inte tidigare så på tordag kväll någon gång, då är jag hemma igen.

Ha det så bra allihopa
Pussipuss

image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0