Telefonprat

I kväll har jag verkligen pratat i telefon. Missade först Disas samtal, ringde upp men fick inget svar. Direkt efter ringde Marcus, oj. men vi har pratat ut litegrann, men inte om det som gör mig tokig. Kände inte för att dra upp det ikväll. Men känns betydligt bättre nu, han bad om ursäkt för massor, förklarade hur mycket han tycker om mig och så vidare, kändes skönt att höra. Som avslut sa han Jag älskar dig. Dock ska jag ta upp fler saker med honom, han ska få svettas lite, hehe.

Men tack igen för alla underbara råd jag får av mina vänner- ni vet vilka ni är. Ni betyder allt för mig!

Ringde Disa sen i alla fall :) Dock ville inte mitt batteri hålla lika länge som jag ville prata :( Vi får ta igen det imorgon Disa <3

Funderar på om jag ska lägga mig nu, försöka sova, men blev pigg helt plötsligt.
Börjar dessutom tänka på tatueringen, närmar sig med stormsteg....på tisdag, iiiih!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0