Stockholm

Har suttit och letat lägenheter nu i Stockholm. Hitatde faktiskt en intressant, dock ligger den i sollentuna. Jag har inte någon jättekoll på vart det ligger, men vad jag kunde förstå av kartan så ligger det en bra bit från Stockholm.
Men förutom det var lägenheten perfekt! Så det är vad jag gjort ikväll. Tittat på Cashmere Mafia och kollat då och då på Filip pch Fredrik medan jag letat lägenheter.

Imorgon ska jag själv lägga upp en annons, har inte hunnit göra det i dag och vill att mamma eller pappa ska hjälpa mig så imorgon blir det av!

Försökte ladda upp några bilder på mina sötnosar Ebba och Klara, men det fungerar inte. Får prova imorogn igen.

Sov så gott, natti natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

du kan kolla på sl.se hur lång tid det tar in till stan och sånt:) as bra grej! sollentuna är väl inte sååå långt bort ändå?! puss

2008-04-29 @ 01:15:06
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0