Stockholm day two

Sitter nu här och bloggar lite snabbt. Väldigt trött efter att ha sovit i samma säng som en snarkande man. Måste nog ha mycket concealer i dag för jag har en aningens trötta ögon.

Igår möte jag Ida för en fika och kollade lite på Beyond Retro på söder, där hittade jag ett skärp, usch jag vet, borde inte köpa fler, men kunde inte lämna kvar bältet heller. Därinne var också Andreas Wilson, skådespelaren från Ondskan. Sen gick jag till min underbara bror som kommit hem och var med sötnosarna. Jag satt och myste med Klara först tills Ebba vaknade. Då fick jag ta Ebba medan pappa Daniel bytte blöja på Klara. Sen fick jag den äran  att mata Ebba med nappflaska eftersom mamma Kristina var ute och red på sin häst zack. Det gulligaste jag gjort någon gång! Sen fick jag henne att rapa med så hon inte skulle få magknip. Mina sötnosar! Klara och Ebba ler också mot mig när man pratar med dem, värmer fasters hjärta så mycket! <3

Nu blir det stan en sväng och en fika. Ska även till en datorbutik på sveavägen och kolla in en dator jag ska köpa, en Hp någonting :)

Vi hörs senare!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0