Spinning around

Nu borde jag verkligen ligga och sova. Måste vara pigg och omöjligt fräsch imorgon!
Har inte packat allt än heller, men blir ju inte borta länge så det får bara bli någon extra tröja, skärp, tights och sånt.
Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon på intervjun, och håret, hur ska jag göra med det?! Håret är det viktigaste!

Ja det är väl sådana här tankar som kommer att snurra runt i mitt huvud nu när jag ska försöka sova, och det här med nervositeten, ja den är kännbar. Men jag försöker köra på min linje- förtränga intervjun in i det längsta, det vill säga till ungefär 13.15 imorgon. Då har jag 15 minuter på mig att gå till kungsgatan och lagomt med tid på mig att bli nervös (lagomt nervös).

Nej sängen var det.
Ha det så bra och natti natt till er alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Lycka till med intervjun! :)

2008-04-25 @ 22:59:19
URL: http://eloons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0