Söndag morgon

God morgon!
Vad härligt det är att vakna till en strålande sol! Man blir på ett strålande humör!
Har precis ätit frukost, riktigt mysigt. Nu slötittar jag bara på TV, mysigt på morgnarna.

Låg och funderade imorse, kan inte förstå att jag ska tatuera mig på tisdag! Pirrar lite i magen, men jag är inte nervös över hur det kommer att kännas, väldigt konstigt när det gäller mig. Bara lite pirrigt över att det är på riktigt eller hur jag ska säga, haha. Gud vad flummig det lät men ni kanske förstod.
Ska bli ritkigt kul i alla fall. Något man bokstavligen alltid kommer att bära med sig.

Måste gå ut i det fina vädret i dag! Varmt ute dessutom, sist jag tittade var det 9 grader varmt!
Vad ska ni göra i dag?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0