Snön faller ner

Ja nu har jag varit ute i snöslasket. Fy så mina jeans och svarta nya reebokskor ser ut! Jag kan inte ens drömma om vår just nu! Det är rena vinterlandskapet som jag sagt tidigare i dag och nu faller snö ner igen!
Vad är det här! Jag vill ha en stpor vårsol och min nya skinnjacka.
Nu väntar jag på pappa, han ska försöka fixa trådlöst Internet så jag slipper sitta bredvid den stationära datorn när jag använder min underbara nya dator. Wish him god luck! Jag är lite rädd för att han ska misslyckas och vi blir utan Internet helt, det vore katastrof!

Nu ska jag gå och slå in några paket, har fått massor av saker på tradera sålda, så måste åka iväg och väga dem och sen skicka ut vinnarmejl.

Hur är vädret hos er andra?
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0