Sammanfattning av 4 dagar i Stockholm

Jag har varit dålig med att blogga när jag varit i Stockholm. Men nu har jag kommit till Hudiksvall igen.
Det har varit helt underbart i Stockholm! Jag bara längtar tills flytten går :)
Jag har alltid det så underbart i stockholm, och det är inte så konstigt när jag är omringad av mina söta vänner, Marcus och min älskade bror med tjej och världens sötaste småttingar, Ebba och Klara  <3 Jag kan inte bli stoltare över att vara faster åt dom.

I dag var det namngivningsfest för dom (istället för dop)
Ebba och Klara kom i i de sötaste klänningarna någonsin. Klara i en blåblommig och Ebba i en likadan fast rosa och de hade en varsin rosett på huvudet.  De vackraste små flickor jag sett, jag menar det verkligen. De är helt underbara. Klara somnade i mitt knä, och senare somnade hon igen i min famn så jag gick runt med henne när paketen skulle öppnas, så otroligt mysigt att ha ett barn så nära sig, jag känner nästan för att skaffa en själv...nästan. Har myst med Ebba och Klara så mycket de här dagarna, det har varit så fantastiskt!
De fick jättefina prestenter och Daniel och Kristina är så fina föräldrar, så himla vackert alltihopa. Jag ska lägga ut bilder senare på deras söta kläder och rosetter, åh alltså.

För övrigt har jag hunnit med massor i Stockholm. Jag har fikat i massor, varit på bio med Disa, min syster :) och Sara. Varit ute på Harry B James "Crazy nights" i fredags och tagit det lugnt resten av tiden. Satt vid slussen och vid vattnet i går och myste med Ida, och igår kväll var hon, jag och Disa ut och åt på "Wook Me Café" på söder. Min man och jag åt där i torsdags och jag blev frälst. Helt underbart ställe med världens godasta mat till superbra pris och i de största portioner jag någonsin fått! Man kan välja mellan normal och stor, jag har valt normal och den är gigantiskt. Kommer bild på även det, så jag vågar knappt undra hur en stor portion ser ut.

Marcus och jag hade en riktig myskväll i torsdags med mat , bad och massa underbart prat om när vi träffades och sådär. Tänk, det är ett år sedan i juni, tiden går alldeles för fort.

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Är trött efter fyra dagar i Stockholm, men det har varit några helt fantastiska dagar! Tack! - Ida, Disa, Sara, Marcus, Daniel med underbara familjen och fler <3

Ska nog ringa mannen först förresten, saknar honom jääääättemycket nu.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0