Samlare där.

Pappa frågade mig så snällt om jag ville vara med och dela på frakten när han skulle beställa en skiva från cdon. Eftersom han frågade så snällt kunde jag inte motstå och ta chansen att äntligen få köpa två av hundratals skivor jag bara måste ha. Jag samlar på skivor.
Jag vet ju att jag egentligen inte borde lägga mina pengar på skivor, med tanke på att jag ska flytta, tatuera mig och så går jag till Mia på Red Head med jämna mellanrum och fixar mitt röda barr. Dock så var ju skivorna som jag trånat efter så j*** länge med i en kampanj, 69 kr styck! Rea fyndet, men dock måste jag berömma mig för att jag kunde stå emot att köpa fler. För det var många skivor som jag vmsköpa någon gång som var med i kampanjen, men jag höll mig i skinnet och köpte bara två.

Köpte Doros "Doro" och Kiss "Creatures of the night" Det är ju en katastrof att jag inte haft de på CD tidigare.

Dessutom hittade jag igår ungefär 7 stycken CD skivor som är jättesvåra att få tag på! Sökte på tradera och vips fanns dom :( Lite jobbigt för jag kan faktiskt inte strunta i dom, de är väldigt rare! Så som Love/Hate och en annan Doro skiva.

Nu måste jag rusa, Linn är redan nere på stan!!! Tjooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0