Ring ring, bara du slog en signal

Herregud, jag har blivit väckt av telefonen 4 gånger denna morgon! Dock blev jag väckt till nåt underbart kl 10.15- min bror! Han är helt enkelt bäst!
Han frågade om pappa fått igång routern så att jag kan sitta vid den här underbara bärbara och surfa. Jag lyckades ju igår hitta nätet som jag berättade om, men som sagt, vårt nät är oskyddat så vem som helst här i närheten kan surfa genom vårt, så pappa måste skaffa en produktnyckel så att bara jag kan surfa genom vårt nät, och ingen annan.

Har också ringt doktorn i dag, skulle göra det om jag inte var bättre i bihålena efter en vecka med penicillin, så får se nu då vad han säger när han läser mejlet från sjuksköterskan. Hon skulle även prata med honom. Antar att han ringer upp. Dock är jag lite bättre i det täta i näsan, men ytterst lite.

Nog om det, ska inte trötta ut er om min evighetsförkylning.

Gud, känns som jag kan skriva hur långt som helst med den här bärbara, det är så sköna tangenter! Jag kan även skrolla rätt bra med musen, dock vill jag ändå köpa en "riktig" mus.

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost.

Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0