Rensning i ett vinterlandskap

Det har faktiskt varit en effektiv morgon för mig. Jag har städat! Det är helt otroligt, men jag har gjort det, nu är några av mina lådor väldigt rena och allt ligger i ordning. Jag har rensat ut massor av tidningar och annat skräp. Bland annat papper och grejer från gymnasiet. Snart ett år sedan jag tog studenten men ändå ligger det massor kvar, bland annat från engelska b när vi skulle ha nationellt prov, och det är två år sedan. Med andra ord var det på tiden att jag rensade.
Dock ligger allt som ska slängas i en bunt på golvet, men det är i alla fall borta från mina lådor.

Nu måste jag klaga lite, jag fick verkligen panik imorse när jag vaknade och drog upp persiennerna! Det är snö ute, och mycket snö dessutom! Det ser ut som ett vinterlandskap. Det är ju inte klokt, vart tog våren vägen? Den som var här förra veckan. Fy bubblan alltså, det är ju så att man blir deprimerad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0