Red head-check

Nu har jag varit hos Mia på Red Head, trevligt som alltid :) Jag älskar att gå till henne, hon är så trevlig och man får alltid en trevlig pratstund, i dag varade den i 4 timmar och 45 minuter! Det är en väldig procedur att färga mitt hår. Först ska botten färgas i en röd färg plus att mina effekter skulle blekas om. Sen ska det sköljas och hon klipper mig. När klippningen är klar är det den stoooora touchen med Elumenfärg , en starkt lysande röd på hela håret och en gulfärg på mina effekter. Jag är såååååååå nöjd, nu är det ösklös i håret igen, hehe.
Köpte även en spray som heter Color glow (Iq) som är ett leave-in treatment. Skyddar färgen mot solen och ger det mer glans, perfect :) Dags att införskaffa sig sådana produkter nu när solen är framme!

Här kommer en bild på resultatet , har en gul effekt på andra sidan också. Sen en bild på sprayen som jag tipsar alla med färgat hår att köpa :)

image60image64

Puss!

Kommentarer
Postat av: nihada

fan va grymt :D

2008-06-02 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0