My big brother calms me down

Tjo!
Har pratat i telefon hela tiden sen jag kom hem från jobbet så har inte hunnit skriva något förrän nu. Jobbade 8-14 i dag. Skulle också ha jobbat 16-22 men jag bytte kväll med Vera- TACK! Så jag har kvällen ledig, behövs eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att åka till Stockholm. Ska jobba igen min kväll på tisdag istället.

I dag har jag och Kristina varit ute i den underbara solen! Lovely! Dock håller jag seriöst på att bli knäpp när tatueringen fastnar i mina kläder, det är så äckligt! Jävla salva!! Blir fettmärken av den på mina kläder. Läk nu please. Som tur är har jag inga sårskorpor i alla fall, wihu!

Jag sitter precis och undrar vart pappa tog vägen. Han skulle åka och handla men jag hörde att han kom hem men nu är han spårlöst försvunnen?! Precis när jag behöver hans hjälp med några kablar!

Ikväll blir det candytime! Jag är så tacksam för att Vera tog min kväll, jag missar dock tre timmars helg-OB, men får i alla fall OB på tisdag, dock lite mindre än vad man får på helgen, men what to do. Orkar inte jobba 12 timmar i dag när jag ska till Stockholm på intervju + prov till frisörskolan- mitt liv liksom! Det bara måste gå bra. Men blev ännu mer nervös när jag pratade med Daniel och han ställde massor av frågor. Men snäll som min bror är så lugnade han ner mig sen och sa vad han tyckte jag skulle göra- love you.

Vad ska ni göra ikväll?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0