Missade samtal men den bästa sommaren

Även i dag har mobilen ringt, men denna gång var ljudet av så jag hade missat massor av samtal.
Jag hade missat att Linn ringt till exempel. Har tänkt höra av mig för att se om hon fortfarande är hemma och det är hon :D
Hon ska jobba här i Hudiksvall i sommar, underbart! Hon berättade att hon ringt Karin på vikariepoolen! Vilken sommar det kommer att bli!
Tjejerna är hemma från Norge och jag ska flytta till Stockholm! Känner på mig att den här sommaren kommer bli den bästa någonsin, kommer till och med att slå förra sommaren med student och allt vad det innebar. Nu menar jag då inte att jag ska flytta när de kommer hem, utan att de kommer hem och jag får umgås med dom så mycket som möjligt och sen flyttar jag <3 åh, underbart!

Nu ska jag ta mig nåt att fika.
Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0