Lite roomservicefeeling

Som jag nämnde tidigare har jag varit till Therese och sett hennes alldeles egna lägenhet. Det ska spacklas och tapetseras om och jag har hjälp henne och Gustav med att spackla i dag, riktigt kul! Jag fick en väldig roomservicefeeling! Jag är säker på att resultatet av tapetsering och möbler kommer bli fantastiskt bra! Och min spackling var ju super ;) Hihi.
Det var i alla fall jätteroligt att hjälpa till och gör det mer än gärna igen!

När jag kom hem fick jag ju en glad överraskning som jag nämnde i inlägget härinnan. Lovely! Kan knappt tro att det är sant! Går knappt att beskriva min lycka och även om det inte borde kunna bli bättre så blir det det ändå. Jag ska ju till frissan i morgon och fixa mitt röda barr och sen på tisdag smäller det ju- tatuering, hoho :D

Nu ska jag fixa lite grejer åt mamma som jag ska lägga in på tradera. Lite kavajer som hon vill sälja. Är det någon som är intresserad av en dress och en kavaj så sök på Stiletto_ på tradera.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: tack så mycket :D
ja jag ser fram emot medialinjen jag valt :D

2008-04-20 @ 20:32:52
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: härligt :D

2008-04-20 @ 21:47:27
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Marie

Gomorron gomorron, sovit gott? Ha en underbar start på den nya veckan!

2008-04-21 @ 08:04:10
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0