Kollage

Nu har jag gjort klart kollaget på tvillingarna! Gud, de är för söta Ebba och Klara :)
Dock måste jag vara dum& dummare alltså. Jag köpte en ram i dag på stan, en svart som passar med kollaget, men jag tittade inte ens på måtten så när mamma skulle sätta kollaget i ramen så var ramen för liten. Jag förstår inte hur jag inte kunde tänka på det. Nu får mamma och pappa köpa en ny passande till kollaget. Jag hinner inte fixa det eftersom jag åker till Stockholm i morgon :D Lovely!
Ramen måste vara klar till söndag då mamma och pappa kommer ner till Sthlm. Min underbara bror och hans tjej Kristina ska ju då ha en namnfest för sötnosarna <3 Vi ska även ge småttingarna halsband med deras namn ingraverade, och deras vikt tror jag, hängde inte riktigt med på vad mamma och pappa bestämde tillslut om jag ska vara ärlig.

Ipoden är laddad med både batteri och ny musik så nu ska jag ta itu med packningen, jag skjuter alltid upp det men nu måste jag fixa det. 21.00 är det ju Greys Anatomy också, och det vill jag inte missa.

Titta på det tidigare inlägget så ser ni hur kollaget blev :) Dock utan den svarta ramen, buhu!

Kommentarer
Postat av: yazmina

svar:
hej! åh, vad synd att du inte gick det redan på gymnasiet. men vad bra att du ska läsa till det nu, lycka till måste jag säga :)

2008-04-02 @ 20:16:40
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0