Jag tror jag svimmar!!!!!!!

Herregud!!! Jag har varit hos Therese, berättar sen men under tiden jag varit där har en Mikael någonting ringt och sökt mig!!! Nu till till grejen: han är från svenska frisörskolan den som jag anmält intresse till! Han ringde mig nu och ställde några frågor! De har intervjuer och sånt på fredag den 25 och han frågade om jag kunde komma, men det kan jag inte :( jobbar då, men då frågade han om lördagen istället och shit pommes, jag ska förmodligen på intervju då! Jag ska ringa honom i morgon om jag kunde åka ner då med buss och det kan jag, ser att det går en tidigt på morgonen, ohmygod!

Jag är såååååååååååååå lycklig just nu!

image59


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:D ha en fin kväll!

2008-04-20 @ 19:48:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ida

Fan vad grymt baby

2008-04-21 @ 00:55:14
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0